2010-11-24
08:18:11

Godmorgon!

Hej hopp!
Längesen jag skrev nått här nu.. Kan ju bero på att jag jobbar som en tok hela tiden :)

Snart flyttar vi :) 15 december får vi nycklarna till våran nya fina lägenhet, UNDERBART!!!

Bebis sparkar för fullt nu typ hela tiden, jätte mycket!

Idag kommer mammsen förbi med massa kartonger så idag så ska jag packa ner sånt vi inte behöver ha uppe i köket tänkte jag.

Jag är så sugen på cheesballs och pizza just nu! VILL HA!!!!!

Tackhej!
Postat av: Thess

Hej sötis!



Fy vad duktig du e som jobbar så! Själv bara går man hemma hela dagarna. Men snart är du där me ;)

Kram!

2010-11-24 | 15:54:20
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack underbara du! :)

2010-11-27 | 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: