2010-10-08
23:20:07

Fredags mys

För det är fredags myyyyyys :D

Mys med min älskling idag :)

Jag har kommit fram till att jag har fått Coca-Cola noja klarar inte en dag utan det, jag älskar det!!
Inte så bra kanske men men skit samma! Får jag inte minst 1 om dagen dör jag! (druckit 6 burkar bara idag)

Har lunchat på stan med mammsen idag på Café gränden, jätte mysigt! Åt en super god pasta sallad.

Till idol blev det fruktsallad och cola :)

mumms!!!
Postat av: Thess

Mumma vad gott det ser ut. Även jag hade cola-noja med Saga men eftersom jag hade en dotter till så fick man gå å "smygsupa" ur kylskåpet. Hade annars lätt kunnat bli mer än 6 cola om dagen ;)



Hoppas du har det bra å mår toppen!

2010-10-09 | 13:09:52
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: