2011-01-26
02:24:14

Nattpass och funderingar..

Ja nu sitter jag på jobbet och gör förmodligen mitt sista nattpass innan bebisen dyker upp..

Jag kom precis på att om mellan 8-12 veckor så har vi faktiskt en livs levande bebis hemma att ta hand om.. Det känns helt sjukt, visst det känns som om jag har varit gravid i en evighet nu men är vi verkligen redo för våran nya familjemedlem om så kort tid?!
Materialistiskt sett -JA
Psykiskt sett - Nästan..
Det blir nog bra i slutändan!
Jag är livrädd för forlossningen men har ändå bestämt mig för att bara använda TENS (tror jag det heter) och lustgas och sen så får vi väl bara hoppas på att det går bra! Det känns bra att jag ska ha D vid min sida hela vägen fram iallafall!

Vi har köpt vagnen idag som min mormor och pappa har sponsrat oss med :)
Den är så jäkla snygg! I Love it!! <3

Postat av: Thess

Det kommer att gå bra gumman. Jag har överlevt med bara TENS å lustgas, å med Saga endast med lustgas. Jag säger bara: Tacka GUD för lustgas! Det är som att vara lagom full på en gungande båt. Underbar ;)

2011-01-27 | 12:00:27
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte söt barnvagn! =)

2011-02-12 | 20:11:53
URL: http://anyway.bloggsida.se/
Postat av: Anna- gravid i vecka 38

Tack:) Vi har köpt en likadan vagn fast svart. Köpte ni er från Swekidz.se? Kram

2011-02-23 | 14:00:16
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Linda

Nej vi köpte våran på annaaxel.se :)

2011-02-23 | 14:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: