2011-07-31
07:54:02

Jag är bortskämd!

Hej bloggen!
Jag har det riktigt bra, nästan oförskämt bra!
Då jag inte är en morgon människa så har vi gjort som så att min älskade sambo, alltid sen Lion föddes (!) har gått upp med våran morgonpigga bebis :)
Jag går upp tidigt med honom bara 1 gång i veckan högst, hur bra har inte jag det lixom!?
Varje morgon slår Lion upp sina blå mellan 6.30-7 och säger godmorgon och då är jag oftast JÄTTE trött men då kastar sig alltid D upp ur sängen och går upp med Lion så att jag kan sova vidare!
Underbart!
Min filosofi: En utsövd mamma är en glad mamma! :)
Love/L
Postat av: Monica nybliven 3barnsmamma =)

Tittar in och säger Hej! Vilken söt son du har =)

Min man brukar oxå ta våra barn på helgerna..Guldvärt och sååå skönt att få sova ut lite..

2011-07-31 | 14:38:58
URL: http://ljusenimittliv.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Vad glad jag blev av din kommentar!Rara du!:)Härligt att få sova ! Kram

2011-07-31 | 18:42:10
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: