2011-06-21
01:16:51

Dålig uppdatering!

Hej bloggen!
Det har varit lite dålig uppdatering från min sida den senaste veckan..
Jag har nu börjat jobba 65% natt = 2ggr i veckan. Det går super bra och D fixar allt galant hemma med lillen :)
När jag inte jobbar så är det fullfart hemma. Lillkillen har blivit så stoor!
Nu på senaste Bvc besöket så vägde han 5936g och var hela 59½cm lång, min bebis börjar bli storakillen nu :)
Lion "pratar" och skrattar mest hela dagarna, nya favorit grejjen hemma är babygymmet som används flitigt några timmar varje dag.
Min lilla älsklings plutt!
Det kan vara tröttsamt att leka oxå! ;)
Love/L
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja vi hade det fint och det var roligt att kunna dricka lite mer:). Vad skönt att det går så bra att jobba:). Duktigt av dig!!:) Fina jeans han har på sig var har du köpt dem? Kram

2011-06-21 | 09:55:10
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Ylva Lee - Blivande Ung Mamma

Vad söt! :D Jättefint babygym

2011-06-21 | 10:03:08
URL: http://shuang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: