2010-12-17
08:20:41

Flytt m.m.

Ja idag så flyttar vi :)
Är sjukt stressad och trött men, Det kommer bli så skönt när allt är klart!

Vi har inte så mycket kvar att göra. Det mesta är faktiskt packat. Lite små plock kvar bara men det får man ta lite pöompö tror jag.
Idag ska vi iallafall åka dit med sängen så inatt sover vi i nya lyan :) Myspys!
Idag ska vi även åka och köpa våran fina soffa som inte alls är för dyr enligt mig. Jag ser det mer som en investering! Jag vill ha ett skönt ställa att sitta på när jag måste gå upp om nätterna och amma och ta hand om bebisen. Så jag tycker att soffan är perfekt för oss!!

Bebisen växer och växer hela tiden nu. Jag sover jätte dåligt för tillfället för att bibisen sparkar sig igenom nästan varje natt men det går bra och jag har börjat jobba mindre nu så det är iallafall skönt!
Jag satt och räknade lite nyss och kom precis fram till att det är bara 3månader och 3 veckor kvar tills bebis kommer. Helt sjukt vad det går fort nu! Hinner nästan inte med själv i svängarna. :)

Har typ ont överallt nu oxå. Minsta rörelse känns som hundra. Speciellt i ryggen och skuldebladen och i min ischias + att fötterna och händerna har börjat svällt. (man får gnälla ibland!!) Har lixom inte haft tid att gå på bassäng träningen heller + att jag varit sjuk men måste nog börja igen efter jul. Skulle även vilja gå på någon slags massage, det skulle verkligen vara underbart!

Tack för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: