2010-10-06
22:38:02

Bebis

Idag har jag varit ute i Skultuna hos mammsen och fikat hemma hos Nettan och haft myspys hela dagen :)
Väl hemma igen så pussade jag lite på min underbara Daniel och efter det gjorde jag potatissallad för fyra personer och jag tryckte i mig heeeelt själv, fet som jag är ;) Men ack så gott det var!!
Imorgon har jag gjort misstaget att boka upp mig på dubbelpass på jobbet igen.. 6.30-10.30 sen 15-21 jag ångrar verkligen det starkt, käns inte som om jag kommer orka det riktigt.. men men det är ju pengar iallafall.

Tror faktiskt att jag kände en liten rörelse i från bebisen idag, kändes jätte skumt, lixom som en liten fjäril som hoppa till i magen på mig lite lätt eller det är jätte svårt att förklara kännslan med det måste ha varit bebisen kan inte va nått annat..

Här kommer lite bilder på magen går ju in i vecka 15 nu och det känns som om magen bara helt plötsligt växte över natten! Kolla, den är enorm!!

vecka 15


15

Postat av: Monica



Vännen, magen kommer att bli så mycket större om typ 20 veckor. Men visst är det roligt när det händer något, snart kommer du att känna och se både händer och fötter som sparkar..



En fantastik tid att vara gravid på, speciellt om man mår bra, vilket du verkar göra nu.



Sköt om er alla tre! <3

2010-10-07 | 14:24:11
Postat av: Mamma

Det är nog mycket potatissallad däri också...:-)

2010-10-07 | 23:16:32
Postat av: Linda

Nej lilla mamma såhär såg den ut innan jag började äta!!

2010-10-08 | 16:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: