2010-10-22
05:21:34

Natt Jobba..

Ja nu har jag även börjat jobba natt.. Ganska skönt men ändå jävligt jobbit. Är inne på andra natten på rad nu och det känns i hela kroppen! Men det är bra pengar!! Åå bara 2 timmar kvar nu sen är jag långledig ända till måndag :) Ska bli så skönt! Nu vill jag bara hem och krypa ner i sängen och sova!

Idag gick vi även in i vecka 17, tiden går fort nu. Hänger knappt med själv ju och nu är det mindre än bara 2 veckor kvar till ultraljudet, spännande!!

Detta nattpass har spenderats med cola, panpizza, hänt extra och sex and the city 2 :)

Postat av: Ivana

Vad kul att tiden går snabbt, för mig känns det som om det tar år och dar innan jag går in i en ny vecka haha!

2010-10-26 | 09:49:44
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: