2011-04-07
14:48:22

Förhoppningsvis sista barnmorskebesöket!

Imorgon har vi bf!

Idag har vi varit på förhoppningsvis vårat sista barnmorskebesök.
Våran barnmorska är verkligen helt bäst!
Jag håller på o bli tokig över allt väntande och vill ha ut bebis NU! Det är verkligen inte kul att vara gravid längre o jag hatar när folk säger att den kommer när den är redo eller när folk blir helt förskräckta över att jag känner så här nu, min underbara barnmorska förstod mig iaf! TACK!!

Vecka 40

Blodtryck 135/80
Magmått 36
Bebis hjärtljud 145

Vi följer den mittersta kurvan till punkt o pricka!

Har haft "molnande" typ mensvärk från och till sen 12 inatt och det trycker lite neråt.
Jag sitter o hinkar hallonbladste!

Tackhej/L
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Hoppas att du slipper gå över allt för mycket, det är inge kul alls men varje dag är värd den skatt man får i alla fall i slutändan:)

2011-04-07 | 16:10:01
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: alfamamma

Jag håller tummarna för att bebisen är punktlig!

2011-04-07 | 17:56:04
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: rosis

kommer imorrn på min födelsedag tro mig kram å lycka till

2011-04-07 | 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: