2011-08-03
01:51:16

Checklista namncermonin.

Datum och tid  10sep 2011 kl 13.
Inbjudningarna skickade ca 40st, väntar på osa.
Plats för cermonin  Tamskaparken, vid en gammal "ruin"
Plats för "festen"  Mammas gård.
Bord och stolar Lånar.
Musik  Tessan sjunger och spelar både under cermonin och på festen. :)
Färgtema  Lila och grön.
Dekorationer  Surprice, surprice!!
Officianten  Från hummanisterna.
Lion´s kläder  Hemlis ;)
Våra kläder Ingen aning
Bordsplacering  Hemligt.
Kransen Istället för att bli doppad i vatten.
Gåva från oss till Lion Hemligt.
Faddrar  Min bästa vän och Lion´s moster Lisa och D`s bror Tobias.
Överraskning till faddrar  Jätte hemligt! ;)
Bakningen Oj, oj ,oj!! Måste sätta igång snart!!
Dikter  Läses av faddrarna under cermonin.
Gästbok  Har köpt "min första gästbok" Kul minne att ha kvar länge!

Tror inte jag glömt nått nu... Mycket ska fixas och kul är det :D




Postat av: tess

Är så glad att du är nöjd... stod länge å kombinerade för att få till färgerna...kul å hitta in till din blogg med.



Ja va 21 när jag fick min första grabb... han blir snart 16 år... va tiden går fort. Fin eran lille kille är.

2011-08-03 | 08:43:11
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: