2011-08-09
00:34:48

Födelsedagspresenterna :)

Hej bloggen!
Jag fick min efterlängtade massage i födelsedagspressent :) Jag är så glad! Blir en klassisk massage på 60 min på måndag kl 11.30 på Skultuna spa, TACK älskade mamma, Johnny, Max, mormor, Anette, Alf och Skruttan!!
Av min älskade underbara D och Lion fick jag en elvisp (som jag önskat mig) + 2000kr till körkortet :)
+ Lite annat smått och gott  som tex påslakan av D´s mamma och syster, en burk med baksaker av min lillebror, blomma, vinbär och saft av pappa och Suss, nattlinne av mormor m.m
Tack allihopa för att ni kom!
Såklart så slängde jag ihop en tårta dagen till ära med dumlemoss fyllning i (mums!). Gjorde oxå några marmeladgrottor och kanelsnittar, tror det var uppskattat!
Kännde mig som värsta supermorsan imorse när jag kom hem från mitt natt pass. Började med att sova 2 timmar sen upp och mata Lion sen så slängde jag ihop tårtan med EN hand (!!) då jag hade Lion på höften samtidigt som jag gick runt och små städade lite. Mammor kan ALLT och lite till!!
Love/L
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Det är härligt att höra hur du har upplevt det! :) Ja det kommer nog gå fint:) kram

2011-08-09 | 13:06:24
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Ja många bebisar älskar gröt men det gör inte Vincent ännu;) Vi kör med den från 6 månader kvällsvällingen från semper. Kram

2011-08-14 | 19:02:25
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: