2011-07-18
05:40:29

Glömska/önskelista!!

Mitt minne är verkligen inte på topp längre..
Kom nyss på att jag faktiskt fyller år om några dagar!
Dagarna rinner iväg just nu och jag har verkligen HUNDRAMILJONER saker i skallen.
All min lediga tid försöker jag lägga fullt ut på Lion eftersom att jag jobbar ganska mycket och intensivt just nu samtidigt håller jag på att planerar namncermonin vi ska ha i september + att jag försöker hinna med att få lite kvalitets tid med D (VIKTIGT).
Har inte ens lagt en tanke på mig själv dom senaste veckorna.
Först nu när jag satt och skulle fylla i mitt personnummer på jobbet kom jag faktiskt på att, shit jag fyller ju år snart!
Det är kanske dax att ägna lite tid åt sig själv?!
Önskelistan just nu:
Massage i någon form.
Frissa besök.
Barnledig EN natt när jag inte jobbar.
Sömn i minst 9-11 timmar i sträck.
Kläder som passar. (tunikor)
Love/L
Postat av: Thessan!

Men vad önskar sig prinsen då? Vill ju börja köpa en liten present till godingen. Å så får ni allt komma ut hit snart! Ni är väl i Uppsala ibland??? Kramar T

2011-07-18 | 18:05:33
Postat av: Anna-mamma till Vincent

Hihi ja här blir det inte så blött:). Åh massage det behöver min kropp! Kram

2011-07-18 | 18:40:34
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: