2011-07-12
07:57:48

Idag är det vaccinations dax..

Ja fy vad hemskt! Min lilla bebbe ska få sin första vaccination idag.. BLÄÄÄÄ!!!
Jag har knappt sovit på 2 nätter bara för denna dag.. Jag är så himla nervös! Vill ju inte att min lilla plutt ska ha ont!
Nog om det!
Nu har vi bytt ersättning från HIPP eko 1 till Hipp eko 2, från 4 månader.
Plutten blev inte mätt på eko 1 längre och droppen va nådd här om natten när han åt 5 ggr på natten + att han har varit grinig och kinkik i 1-2veckors tid. Morgonen där på ringde jag bvc och checkade om det var okej att börja med den och det var de.
OCH VILKEN SKILLNAD!! Efter första flaskan fick jag en nöjd och glad bebis igen. Första natten med den nya ersättningen har varit toppen! Plutten sov mellan 21.15-01.30 och sen mellan ca 2.15-6.30 :D Skööönt!! Min bebis är tillbaka!
Nu gäller det bara för mamma att börja LÄRA sig att gå i säng tidigare på kvällarna! 00.00 funkar inte om man ska va en pigg och glad mamma när bebis vaknar!
Så bakläxa till morsan och topp betyg till bebis!
Tackhej/L

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: