2011-06-09
12:40:06

Jobb

Hej bloggen!
Nu är det bestämmt, jag ska börja jobba igen! :)
Idag har jag varit till jobbet och pratat med chefen och fixat mitt schema. Jag börjar jobba redan på onsdag, 2 nätter i veckan = 65%
Det ska bli så underbart skönt att få börja jobba igen! Visst det är jätte mysigt att vara mammaledig men jag kryper på väggarna här hemma, jag trivs inte som mammaledig. Jag behöver få komma ut och jobba och träffa folk!
Jag älskar mitt jobb och trivs så jäkla bra!
Det känns så otroligt bra att vi kan göra så här!
D ska vara hemma med Lion och det känns super bra!
För oss har det alltid varit en självklarhet att D ska vara hemma med Lion men vi har aldrig tänkt på när. Eftersom att jag nu inte trivs som mammaledig så är det toppen att jag har en så underbar pojkvän som vill vara hemma med Lion och ta det ansvaret!
Allt känns så otroligt bra just nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: