2011-05-12
19:38:45

Fix och trix!

Yes!! Jag lyckades fixa min nya header, heeelt själv! :)
Jag underar om det är någon som skulle vilja dela med sig av hur ni gör med era sov rutiner på bebisarna? Behövar lite tips!
Våra funkar sådär..
Love/L
Postat av: Thess

Hej! Gud va han e söt lillprinsen! Å du är jätteduktig på att ta hand om honom! Visste att du hade det i dej!



Jag har haft olika rutiner med mina sessor, man märker ganska snart vad som funkar bäst på de. Med Frejski så läste jag en saga innan sängen uppe i hennes sovrum med mysbelysning. Hon blev så lugn o avslappnad av det. Saga är inte så svår. Jag försöker mysa med henne i hennes rum på kvällarna som jag gjorde med Freja men hon vill bara lägga sig i sängen o sova. Jag har även hört andra som badar barnen innan sängen för att lugna å svalka av de.



Prova dig fram. Försök få honom att lugna ner sig innan. Inte så mycket tv strax innan sängen. Kanske en saga, sjunga lite, ge välling eller bada. Eller nåt helt annat. Du kommer snart att märka vad han behöver.



Kom ihåg att ALDRIG jämföra barn! Alla är olika!



Ha det bäst! Kram T!

2011-05-20 | 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: