2011-10-13
19:21:11

Dag 1 - om mig!

Jag heter Linda är 22 år och bor i Västerås med min sambo som är 30år sen drygt 3 år tillbaka, vi har 2 katter och 2 sköldpaddor och 8:e april i år blev vi föräldrar till en liten kille.
Jag är född i Göteborg och uppvuxen i Leksand men flyttade hit till Västerås för ca 4 år sen.
Jag är utbildad undersköterska och jobbar på ett gruppboende med utvecklingstärda som boendestödjare 65% natt. Jag valde att inte vara mamma ledig.

Jag har hunnit med 3 tatueringar, 7 piercingar, jag har flyttat hem ifrån 6 gånger, jag äkskar ost och vin, jag pratar för mycket, jag röker och borde träna mera!
That's it!!

Tackhej / L

Postat av: FANNY (:

Så härlig blogg<3

2011-10-14 | 09:58:20
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Haidi Jakobsson

Hejdär! hoppas du har en riktigt skojjjig fredag! hihi



Ta gärna inte detta som reklam, vill bara säga att jag säljer just nu proffsiga bloggdesigner för 150kr, du bestämmer utseende själv! hihi kram!

2011-10-14 | 15:51:24
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: