2012-07-24
03:11:31

Jag är tillbaka!!

Ja nu är jag tillbaka här igen! Har haft en otroligt lång bloggpaus nu men känner att det faktiskt kan vara dax att börja blogga igen då jag otroligt nog har saknat det! En snabb uppdate då: Lion har redan hunnit bli 15 månader (snart 16) och han är en riktigt vild unge med en otroligt stark vilja. Vi har hunnit kännt av vad trotts är och han är en riktigt envis liten kille med världens största hjärta. Min fina lilla pojke har blivigt stor! I slutet av augusti börjar lilleman på dagis. Min sambo har nu varit pappaledig i snart lite över ett år. Jag jobbar på förfullt som vanligt. Ja vad mer ska jag skriva?! Mer inlägg kommer komma på löpande band. Love/L

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: