2011-11-04
13:03:14

Tacksam!

Jag är så otroligt tacksam över att vi fick ett friskt barn jag följer vissa bloggar med gråten i halsen och läser om olika barn med olika åkommor..
Jag är fruktansvärt tacksam och glad över att Lion är en frisk liten kille som får upptäcka världen utan svårigheter!
Jag är tacksam över att jag som förälder till Lion inte behöver ha denna ständiga oro som vissa föräldrar har, oroa sig över om barnet ska överleva dagen.
Jag kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig hur fruktansvärt det måste vara att veta att mitt barn är sjuk och jag kan inte göra ett jota för att mitt älskade underverk ska få leva ett långt liv.
Föräldrarna till dessa barn är fruktansvärt starka individer och jag beundrar ER!

Tack hej/L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: