2010-10-11
20:58:16

Depp

Har börjat känt mig allmänt deppig och ledsen, har en sån konstig kännsla i kroppen. Det går riktigt inte att beskriva, vill bara gråta och sova känner absolut inte för att göra någonting annat. Känner mig orolig och trött. Ingen runt om kring mig verkar fatta heller alla säger bara - tänk posetivt eller det går över. Visst jag tror oxå att det lär gå över men inget i mig eller mitt huvud känns speciellt bra just nu och då är det inte lätt att tänka posetivt heller. Det är inget som här hänt heller det är bara mitt huvud som spökar hela tiden nu. Vill isolera mig. 
Postat av: Sophie

Vet precis hur du menar. Precis så där kände jag mig också när jag var gravid, och jag grät massor utan anledning och jag kunde sova enda in på eftermiddagen. Jättekonstig känsla, man mår dåligt, är trött och orolig. Det går över, men vägen dit känns lång. Det är alla hormoner som spökar i kroppen.

2010-10-11 | 21:43:52
Postat av: Thess

Låter inge vidare. Hoppas du snart mår bättre. Kan det vara höstmörkret som spökar? I så fall ska du prova att sitta en stund NÄRA en lampa, bara för att få lite ljus. Kroppen kan bli deppig under hösten å det beror på att den saknar ljuset.



Kram T

2010-10-13 | 07:31:35
URL: http://myrstackarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: