2011-08-16
16:48:27

Aaaaaaaaa!!!!!!!

Stressad morsa AB!!
Idag har det varit en mindre rolig dag..
Till att börja med så är jag vidrigt trött och är 4månader försenad med mitt sköldköttel prov, där av min trötthet! Skyll mig själv! Jag måste verkligen få tummen ur röven och fixa det så att jag får rätt dos på min medicin.
Iallafall kl 14 idag kom jag på att vi skulle va hos BVC om en halvtimme..
Börjar springa runt i lägenheten och klär på Lion, klär mig själv, fixar ersättning, packar skötväskan m.m kl 14.15 kliver jag ut genom dörren med en skrikande bebis..
Blir hyper stressad och börjar små springa med vagnen samtidigt som jag matar Lion. 2 min sena kom vi fram genom svettiga till BVC och får där reda på att vi har tid imorgon och inte idag... KUL! Bara att traska hem igen då i något lugnare tempo..
Nu ligger och och lillen och katterna i våran stora säng och vilar lite.
Love/L

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: